Aki olvasás helyett csak nézelődni szeretne....

2011. november 28., hétfő

Szakácskönyv gyerekeknek

Legutolsó bejegyzésemben említettem, hogy folyamatosan szerkesztek egy gyerekeknek való szakácskönyvet. Hát most ez elkészült!!!
De az elején kezdeném.....
Amikor a gyerkőceim a múltkorában sütési és főzési lázban égtek, akkor jött az ötlet, hogy kellene nekik egy olyan receptes füzet, amiben azok az ételek szerepelnek, amiket biztosan el tudnak készíteni, sőt még jóízűen el is fogyasztanak. Ezért hát megrohamoztam a helyi könyvtárat és kivettem minden fellelhető gyerekeknek szánt receptkönyvet. Elkezdtem átolvasni és kigyűjteni, amik a legjobban tetszettek. Volt köztük Micimackó sütős- főzős könyve, Winx-mágikus receptek, Donald Kacsa recepteskönyve, stb...
Aztán azon gondolkodtam, hogy így elég unalmasnak tűnik majd a kis füzet, így tettem bele, különböző színezőket, fejtörőket. Sőt az egyes témakörök elválasztásaként szintén egy színezőből válogattam, majd felcimkéztem őket.
Az egyes ételek képeit sem én készítettem, a neten keresgélve akadtam rájuk. Nem néztem tüzetesen meg, hogy ki és mikor készítette őket, vagy melyik blogban szerepel, ezért utólag is köszönet mindazoknak, akik sok ilyen finomságot készítettek el, és a neten megosztották velünk, felhasználókkal.
Bízom benne, lesz olyan akinek szintén ekkora örömet okoz munkám eme gyümölcse, mint nekem.... és remélhetőleg gyerkőceimnek is karácsonykor....
Kinyomtatva középen elválasztva és egy kis lyukasztgatás után máris lefűzhető egy A5-ös méretű gyűrűskönyvbe.
Mivel technikai okok vagy az én bénaságom miatt nem sikerült felrakni, ezért akit érdekel, e-mail címemre írhat és akkor szívesen átküldöm.
Egyébként fogok még rajta dolgozni, hogy ide is felkerüljön.... Ha van valamilyen ötletetek, hogy a WORD-ből, hogyan lehet idevarázsolni képpel együtt bármit is, akkor kérlek benneteket, segítsetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése