Aki olvasás helyett csak nézelődni szeretne....

2011. december 28., szerda

Eltelt a karácsony ...

Ezúton gratulálok még egyszer Miminek, megkaptam az e-mailedet, ma adom postára a nyereményed! Köszönöm mindenkinek a részvételt, január 2-án - mint említettem - egy újabb fejtörőre hívlak titeket!
A karácsonyi játék megfejtése : MÉZESKALÁCS DÍSZÍTÉS  volt...
Remélem, Mimi fog örülni a meglepijének....Sajnálom, egyébként, hogy nem kerülhetett a fa alá a kis csomagom, de azért bízom benne, hogy ugyanolyan örömet fog okozni csekély kis ajándékom.
Sokat gondolkodtam, hogy is csomagoljam az meglepetés "kényesebb" részét, de majdcsak nem dobálják a postán, és egyben megérkezik Mimihez...

Azért, hogy legyen egy kis tortáról is szó, mutatok egy poénos változatot.... Ha már nem lett fehér a karácsonyunk, lássunk egy kis havat legalább a tortán....

Ennek a sütinek története van...
Egy kedves ismerősöm telefonált, hogy kellene a férjének valami jó kis torta szülinapjára... Néhány perces beszélgetés után abban maradtunk, hogy - mivel a párja építészmérnök - , legyen egy épülő nagy ház, amin egy kis fickó tervekkel a földön, maltert keneget a téglára.
Ennek megfelelően, az alap (az épülő ház) elkészült egy téglalap alakú torta képében... már csak a burkolás hiányzott...
Egyszer csak csörög a telefon, hogy nem-e lehetne variálni, hisz a munkájánál ez a jóember jobban szereti a hobbiját, a síelést...
Persze, hogy lehetett variálni.... :-))
Gondolkodtam, hogyan is oldjam meg ezt burkolás előtt kb fél órával.....
Egyszer csak jött az isteni szikra, lecsaptam a torta két sarkát egy határozott mozdulattal, felraktam a süti tetejére hegy gyanánt... Azután megcsináltam gyorsan a fenyőket és a sípályát jelző zászlókat. De gondoltam, ha már poénosra vesszük a figurát, legyen a kis síelő fickónak éppen peches napja, legyártottam őt hasoncsúszva.....
Hát ez lett belőle:






A hófödte hegyeket úgy készítettem, hogy a fehér cukorbevonóba egy kis világoskék gélfestéket gyúrtam, de csak úgy nagyjából dolgoztam össze, így elég jó márványmintás lett a burkolat. A végén porcukorral egy kis hófúvás utáni állapotot imitáltam...

1 megjegyzés:

  1. Szia Szilvi!

    A csomag ma szerencsésen ideért, mint egy kisgyerek úgy vártam hogy végre kicsomagoljam :)))
    Nagyon jó kis ajándékok voltak benne, a malackának külön örültem, nagyon jól sikerült!!!
    Köszönöm még egyszer hogy játszhattam, a kis tündérkédnek pedig, azt hogy az én nevemet húzta ki a kalapból!! :))

    VálaszTörlés