Aki olvasás helyett csak nézelődni szeretne....

2011. december 17., szombat

Hahó !!!

Hahó, fiúk, lányok!!!

Már csak 3 nap a sorsolásig!!! Sajnos nem nagyon szaporodnak a nyerni vágyók, pedig abszolút könnyű feladványt készítettem Neketek!
És sok olyan meglepi vár a Szerencsésre, amit tuti tud majd használni...
Illetve bónusz ajándék sem kutya . . .

Na jó elárulom:

egy általam készített ...... hm, hm, hm, hm . . .

December 25.-én megtudjátok ! ! ! 


Nem lesz játékhosszabbítás, aki jött, jött, aki nem, az nem. . .

Ja, és előretekintve . . .
mivel január 2-án lesz a hm-hm-hm 18. ( hi-hi-hi -nőknél ugye, nem beszélünk a korról ) szülinapom, ezért úgy gondoltam, hogy ünnepeltként most én leplek meg benneteket egy újabb játékkal, ami szerintem nagyon érdekes lesz, ugyanis kevés ilyen típusú feladványt készítenek ...
Na, de ne szaladjunk ennyire előre, közeledik december 20. éjfél, amikor is kiderül, ki Fortuna kegyeltje...
Remélem, az ajándék is meg fog érkezni Szent estéig, becsücsülhet a karácsonyfa alá .... és kibontva is csak ezen a napon lesz . . .  :-))
Már nagyon izgatottan várom, hogy kit örvendeztethetek meg ...

Holnapra készülök Nektek egy újabb bakiparádé sorozattal. Amiket meg fogok mutatni, azt enyhén szólva is jól el........................................bénáztam...  :-), pedig egy pár kg sütit már én is megsütöttem....

1 megjegyzés:

  1. Buy Metal Online Games in Canada - Techno - ITIAN-ART
    Play Metal Games at iTanium-ART. Play for free in demo mode titanium earrings studs or titanium wedding band for real money with the black titanium fallout 76 best bonuses and promos babyliss pro nano titanium hair dryer available right now! titanium dioxide in food

    VálaszTörlés