Aki olvasás helyett csak nézelődni szeretne....

2011. augusztus 10., szerda

Gördeszka torta

Feladta a leckét a következő torta dekorálása is, ugyanis egy olyan kisfiúnak készült, aki már nem is kicsi, de még nagyfiúnak is alig mondható. Anyukája csak a gördeszkát határozta meg, azt, hogy milyen dísz legyen rajta, rám bízta. Először valami láng mintára gondoltam, de aztán a neten tetoválások közt rátaláltam erre a sárkánymintára, ami első látásra szerelem volt. Nem is kutakodtam tovább, egyből nekirugaszkodtam a vázlatnak, rajzoltam egész nap, hogy begyakoroljam a mozdulatokat, hisz a cukorbevonón valamit elszúrok a festékkel, vége, nem lehet annélkül javítani, hogy az ne látszon meg rajta. Aztán ez lett a végeredmény:

a vázlat

és a torta




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése