Aki olvasás helyett csak nézelődni szeretne....

2011. augusztus 9., kedd

USA torta

Ennél a tortánál az volt a vicces számomra, hogy elindultunk egy szögletes tortától, ami az amerikai zászló mintázatával van díszítve, és eljutottunk a konkrét amerikai zászlón keresztül az Egyesült Államok formatortájához. Szerintem ez volt a legjobb megoldás ahhoz, ha már valami nagyon amerikásat akartunk végeredménynek. Amikor megtudtam, hogy a New York-i Szabadságszobor is kell rá, betojtam rendesen. Aztán elkezdett kattogni az agyam, hogy a nőci arcát hogyan is formázhatnám meg. Végül eszembe jutott, hogy a kislányomnak van egy ruhakészítő gyurmás készlete, amihez van egy baba is. Ennek a belseje üreges, úgyhogy kimostam és belenyomkodtam a cukormasszát. Nem lett teljesen olyan, mint az eredeti, de kézzel még ilyet se tudtam volna összehozni. Egyébként az arcán kívül minden egyéni gyártmány. Nem vagyok tőle elájulva, de legközelebb talán jobb lesz. Amúgy szerintem maga a torta nem lett annyira gázos.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése