Aki olvasás helyett csak nézelődni szeretne....

2011. március 8., kedd

Amíg száz ágra sütött a nap, és már reggel 8-kor folyt rólunk a víz, igencsak szükség volt egy kis hűsítőre. Ezt én házikészítésű fagyival oldottam meg. Nem kell hozzá fagylaltgép, elég egy jó kis robotgép, bele 2 szuper habverőlapát, és már indulhat is a fagyi ill. jégkrémkészítés.
Grillázs fagylalt:
Hozzávalók: 4 tojás, 2 ek cukor, 2,5 dl habtejszín, 2 maréknyi aprított grillázs ( én a Lidl-ben szoktam a dobozos fajtát venni ), ill. tejszínes mogyoróaroma (ez el is hagyható )

Készítés: A tojások fehérjét a cukorral keményre verjük. Mikor ezzel megvagyunk, jöhet a tejszín, amibe beleütöttük a tojások sárgáját és beleöntöttük az ízlés szerinti mennyiségű aromát. Nem fogjuk tudni nagyon keményre verni, de az már jó, ha nem esik ki a tálból. A két masszát összeforgatjuk óvatosan, ekkor mehetbele a grillázs. Nem kell nagyon kevergetni, nem baj, ha itt- ott maradnak grillázscsomók . Egy lezárható műanyag dobozban berakjuk a fagyóba. Az a jó benne, hogy nem fagy betonkeményre, bármikor előkaphatjuk, és már adagolható is! Én csokiöntettel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése